PRZYSZŁA JESIEŃ DO PRZEDSZKOLA

Dziś zajrzała do Przedszkola,
ją widziała mała Ola.
Widział Staś i Filip mały,
wszystkie dzieci ją widziały.

Bukiet z liści Pani dała.
Na wycieczkę zapraszała.
Ach jak fajnie na wycieczce,
listek z nami dróżką drepce.

Jest złocisty i czerwony,
jest przepięknie wybarwiony
Pospadały już kasztany,
ten golutki, że o rany!

Tak mu zimno - Zosię prosi,
już w koszyczku jest u Zosi.
Zosia listkiem go przykryła
obok innych położyła.

Inne jeszcze ze skorupki,
wystawiały swoje główki.
Dziś w Przedszkolu dzień radosny,
dzieci je w koszyczkach niosły.

Na stoliczki wysypały,
oglądały, podziwiały.
I pędzelki w rączki wzięły,
malowaniem się zajęły.

Im twarzyczki malowały,
by się do nich uśmiechały.
Popatrz - jaki ten radosny!

Ten podobny jest do wiosny,
tamten chyba jest zaspany,
a ten głośno roześmiany.

Znalezione obrazy dla zapytania kasztany obrazki

Jaś układa do koszyczka.
Tu to chyba gasieniczka.
I uśmiecha się Marysia,
ja zrobiłam żartownisia.

Już koszyczek Jaś postawił,
by się każdy z nimi bawił.
Mroźnej zimy się nie boją,
bo na parapecie stoją.

Pani do nas się uśmiecha,
taki spacer to uciecha.
Będzie ciepło - znów pójdziemy
i żołędzi przyniesiemy.

Z nich zrobimy pajacyki
powkładamy je w koszyki.

dn.05.10.2015r.
autor-Jadwiga Urszula Szczęśniak
obrazek-

11 komentarzy:

  1. Kasztanki, żołędzie do zabawy dla dzueci są akuratne. Pięknie to ułożyłaś moja droga.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.
    Jesień też ma swoje uroki.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś na Bloggerze.
      Życzę Tobie i całej rodzinie zdrowych i wesołych świąt...

      Serdeczności.

      Usuń
    2. A ja JaGo cieszę się, że mnie odwiedziłaś.

      Miłego dnia :-)

      Usuń
  3. Jesień niesie także i przyjemności a dla dzieci każda pora roku to nowe zabawy i odkrycia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. JaGuś, dopiero teraz zobaczyłam Twój blog wierszykowy.
    Mogłabyś ten wierszyk wysłać do "Świerszczyka", tylko nie wiem, czy to pisemko dla dzieci jeszcze jest.
    Uściski, Ty moja poetko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawia miło wirtualna znajoma- Ola,
    co już dawno nie chodzi do przedszkola.
    A jesień to czas na wszelkie wspomnienia,
    i nachodzą mnie niekiedy różne przemyślenia.

    Pogody ducha i ogromu zdrowia
    życzy
    Ola z Toluny.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam jesiennie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieci każdą porę roku lubią , więc i jesień także :) A do tego można robić takie fajne zabawki z żołędzi i kasztanów. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Aniu, zaszła pomyłka :)
    Już Ci napisałam na GG.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień ma swoje piękne barwy. Takich bogatych kolorów nie ma żadna pora roku. Lubię Twoje wiersze Ulko, jesień też, a nawet deszcz.Twój wiersz Ulko obudził tęsknotę za tym co minęło, nie wróci.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń