KOCHANY TATULKU - 23 czerwca

Znalezione obrazy dla zapytania gify darmowe kwiaty

Kochany Tatulku,
dzisiaj jest Dzień Taty.
Przybiegłam do Ciebie
i przyniosłam kwiaty.

Zerwałam je sama
na zielonej łączce.
Powąchaj Tatusiu,
jakie są pachnące.

Takie są pachnące,
takie kolorowe.
Czewone, niebieskie,
żółte, fioletowe.

I słoneczko świeci,
taki piękny dzionek.
To dla Ciebie Tatko,
dziś śpiewa skowronek.

Ja Tobie przynoszę,
buziaki, uściski.
Bo Ty Tatuleńko,
dla mnie jesteś bliski.

To za Twoją miłość,
za codzienną troskę.
Za Twoje kochanie
i za każdą książkę.

Za każdą wycieczkę,
huśtawkę, spacerek.
Jazdę na "barana",
za piękny rowerek.

Za Twe przytulanie,
ojcowskie buziaki.
Dziękuję Ci Tatko,
że Ty jesteś taki.

autor: Jadwiga Urszula Szczęśniak
dn. 22.06.2017r.
obrazek z netu-

10 komentarzy:

  1. bardzo ładne są te życzenia dla taty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wiersz,

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinno się wprowadzić te wiersze do przedszkoli. A ciągle dzieci recytują te same, już wszystkim znane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanym Tatulkom życzenia się należą.

    Miłego Dnia Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję.

    Miłego Dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym Tatusiom, którzy na takie życzenia zasługują.

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym tatę jeszcze miała, zaraz bym ten wierszyk ukradła, bo tak mi się podoba.

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż przypomniały mi się czasy podstawówki i przedszkola gdzie czytało się takie piękne wiersze w czytankach, kto wie może w przyszłości i Twoje się w takowych znajdą. Tego Ci życzę, powodzenia.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://mowieszczerze.blogspot.com/

    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam po dłuuugiej przerwie :). Dzięki za odwiedziny. Udanego urlopu życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiersz jak zwykle pełen wzruszeń i gorących słów skierowanych do Rodzica, tym razem Ojca. Piękne Ulko.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń