DLACZEGO TY.....



Dlaczego TY....
Ty byłaś tam wybrana.
Dlaczego Ty
odeszłaś tam do Pana?

W mych oczach łzy,
ocieram po kryjomu.
Tak smutno mi,
Bóg zabrał Cię do Domu...

Tak ciężko mi,
tak wielka rozpacz moja.
Na wieki już
odeszłaś Siostro moja.

Pozostał ból,
ostatnie pożegnanie,
smutek i łzy
i moje wciąż kochanie.

Dlaczego Ty,
me serce z żalu pęka.
Tyś Rodu Kwiat,
Tyś Siostra, ma Stasieńka.

Kochanej Siostrzyczce Stasieńce - Ula
autor-Jadwiga Urszula Szczęśniak
(obrazek-https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh6bfK_qkgz5a96WbtjPJE6j4uaC8j8O0iMqSEqPoet2NveRwNyFn1do9ZGw-0d45MeXlfZ3HcOw98UvcezMv4uuaVO7RSmW5S1qBSCZzYT0vETWspT7N_ID-rmV0UFKyMTd6qnt_j8j4s/s320/aniolobr3.gif)

5 komentarzy:

  1. Witaj Uleńko. Na to pytanie nie otrzymamy odpowiedzi. Ze śmiercią bliskiej osoby trudno się pogodzić. Wiersz piękny, przepełniony bólem i tęsknotą.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi ciężko, sama zresztą Aneczko wiesz.

    Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiersz. Niestety nie znamy dnia ani godziny. Sama niedawno straciłam bliską mi osobę, wiem co czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiersz przepełniony bólem i miłością. Osobisty, wzruszający. Śmierć przychodzi zawsze zbyt wcześnie.
    Przyjmij wyrazy współczucia Uleńko.

    OdpowiedzUsuń