MATECZKO KOCHANA

Znalezione obrazy dla zapytania bukiety darmowe gify

Śniłam dziś o Tobie,
Mateczko kochana.
Oczy przecierałam,
szukałam Cię z rana.

I znów powróciłam,
myślami do Ciebie.
No tak - przecież Matuś
dawno jesteś w Niebie.

Szkoda, że Cię nie ma
Mateczko na Ziemi.
Tęsknię wciąż za Tobą,
wiem - to nic nie zmieni.

Czasu nie zatrzymam,
tęsknię, często płaczę.
Tak Ciebie kochałam,
już Cię nie zobaczę.

Kochałam za miłość,
troskę, Twoje serce.
I za Twe Mateczko,
spracowane ręce.

Pozostałaś Matuś
na zawsze w pamięci.
Gdy myślę o Tobie,
łza się w oku kręci.

A dziś Twoje Święto,
kochanej Mateczki.
Przyniosę Ci kwiatki
i zapalę świeczki.

Porozmawiam z Tobą,
uklęknę przy grobie
Kocham Cię Mateczko,
wciąż myślę o Tobie.

Kochanej Mateczce - Ula

autor: Jadwiga Urszula Szczęśniak
(obrazek z netu)

15 komentarzy:

  1. Tęsknota nie do ugaszenia. Piękny wiersz :)



    Serdecznie pozdrawiam Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.

    Pozdrawiam Cię Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulko Twoje wiersze są bardzo osobiste i szczere. Tak bardzo bliskie każdemu dziecku, które już Matki nie ma. Nie ważne, że to dziecko jest już w wieku mocno dojrzałym, a nawet babcią. Wzruszające.
    Pozdrawiam Ulko serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję.

    Pozdrowienia ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wzruszasz, słowo matka dla mnie ma ważne miejsce w sercu. A poezja najbardziej oddaje to, co człowiek czuje.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak,
    a Matka, której zabrakło na zawsze,
    najbardziej potrafi wzruszyć.

    Pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne słowa, słowa pełne miłości.
    Serdeczności.
    P.S.
    Ulu, nareszcie jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadwiga Urszula Szczęśniak28 maja 2017 11:28

    Stęskniłam się za Wami.
    Pochłonęła mnie druga moja pasja.

    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam o Tobie. Cieszę się, że wróciłaś i piszesz... pięknie piszesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się cieszę, że jestem z Wami.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli to niewielka tajemnica, to ciekawi mnie ta Twoja druga pasja, która Ci tyle czasu pochłania :)

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadwiga Urszula Szczęśniak4 czerwca 2017 04:22

    Po cichutku powiem,
    że bawię się w malowanie obrazów.
    Chociaż nigdy tego nie robiłam.
    Nawet nie wiedziałam, że to też potrafię.

    Miłego dnia Jagusiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno Cie nie było, witam :) A wiersz o matce piękny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Ciebie również i cieszę się, że do mnie zajrzałeś.

    Pozdrowienia ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. To super Ulu. Czasami odkrywamy coś w sobie, o czym wcześniej nie-wiedzieliśmy. Ja też tak mam :)

    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń